Tuesday, August 23, 2011

he knows who am i....n who i'm

hye....gedebug...gedebig....da nak raye....wink3 *,^
haa...kak A, kak B bpe psg bju?? msti bpsang2kn....heheheh...raye2 gak ye tp jgn smpai mbazir,ingt glgan2 yg xmmpu. Hurmm,zakat jgn lupe...
Ok yg ni intro je sbnarnye :p
this year InsyaAllah thn t'akhir ana braye b'statuskn BUJANG...sob3X...dlm ati nih bcmpur baur..sedih+happy+masam+manis+kelat sume2 lah ade...adat la kn tuk sume org,sume akn mgalami fasa yg sama=) heeeeee [myedapkn ati sndiri].
bmula dr skung ana kena menyesuaikn diri utk menyerasikan diri pd family MR.tunang...ana mau jd anak n mnantu yg tbaek...InsyaAllah...mau jd adil dlm sgala2nya... kamu juga ye MR.tunang!!!
hahaah...b'blk kpd tajuk diatas tu haa.. 'he knows who am i...n who i'm..'
K,ana nk bg pingat sikit kt MR.tunang sbb sgt bjaya menawan ana dr segi emosi,fizikal,jasmani...ehhh..ehh..btol ke pgunaan word ana nih :p huhuhu...senang cite menawan ana secare TOTAL.  masa awal2 dulu masing2 xknal n fhm,maka mcm2 perang la tcetus...tputus pun penah..heee,tp tu kisah lame le. Alhamdulillah sejak2 ni MR.tunang da bt ana lega skit. pndai dah layan irama dan lagu ana ni :p
ni ada 1 lagu yg ana rasa cm sesuai je dgn kami ,mula2 ingt Cik Fynn ni bt lagu utk ana...ehehehhe...[perasaaaaaan skjap] tp realitinya x ...k meh ana share lirik die kt sini...

"Untuk kali ke seratus lima puluh juta

Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia
Apa kau buta, apa kau pura-pura suka
Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu
Dia mungkin bengis seperti singa
Tapi dia nangis tonton cerita Korea
Dia mungkin keras bila bersuara
Tapi dia jelas, jujur apa adanya
Aku lagi kenal dia…
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi
Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata
Sayang mungkin baran tak kira masa
Tapi sayang tahan kalau salah yang saya
Sayang mungkin saja keras kepala
Tapi sayang manja bila kita berdua
Saya kenal sayang saya…
Buat apa dicerita Bahgia kita rasa
Biar tak dipercaya peduli orang kata
Baju ronyok tak apa asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna kalau hati tak ada
Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi senja
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua.."
p/s:sume ni mmg ngam dgn pragai ana...cume part dawai besi tu x la...heheheheh...yang kaler merah ni ana lah yg purple tu MR.tunang. lg satu jadilah diri sndiri dgn pasangan ..hipokrit tu xmo la ok...MR.tunang tq so much ye utk sgalanya..luv u foeva
kenangan kt Kg.Air ,Sabah



2 comments: