Monday, November 14, 2011

confuse...tajuk xtau T_T

Ya Tuhan... Engkau kuat kan la hati ku ini dari putus asa... Aku memohon agar aku dapat menempuh segala cubaan yang Engkau berikan padaku dengan sabar... Lindungi lah aku dari perasaan marah... Berikan aku hati yang tenang untuk menghadapi hari-hari Mu... 


Kuat kan la diri ku ini... Jauh kan la aku dari menangisi sesuatu... Tetapi menangisi keranaMu... Sesungguh nya, aku ini insan yang lemah... Insan yang luluh hati nya... Yang mudah tersentuh, terguris....

Aku memohon, kuat kan hati ku ini... Aku tidak mahu menngis lagi... Buang kan lah dari pemikiran ku ini perkara-perkara yang boleh membuat kan ku menangis...

Dan Engkau berikan lah aku seseorang.. SESEORANG yang memahami hati ini, yang memahami sikap ku, yang memahami perasaan ku... Sesungguh nya, aku adalah seorang perempuan yg hati nya mudah terusik.... 

Amin Ya Rabbal Alamin...


No comments:

Post a Comment